Toimitusehdot

TILAAMINEN:

Minimitilausrajamme on 15 euroa (tähän ei lasketa postikulua tai laskutuslisää). 15 euroa tulee jäädä loppusummaksi myös mahdollisten alennusten jälkeen. Tilauksesta lähtee automaattisesti tilausvahvistus sähköpostitse asiakkaalle. Tämän vuoksi sähköpostiosoitteen lisääminen yhteystietoihin tilausta tehdessä on toivottavaa. Tilatessa asiakkaalle luodaan automaattisesti käyttäjätili, jonka tunnuksen ja salasanan tilaaja saa sähköpostiinsa. Käyttäjätili päivittyy tilauksen statuksen mukaan, esim. postipaketin lähetystunnus päivittyy tänne. PetNetstore ei luovuta asiakkaan tietoja ulkopuolisille.

Kampanja-alennukset eivät koske seuraavia tuotemerkkejä: ProBooster, Hill's

PetNetstore pidättää oikeuden tilauksen peruuttamiseen tai muuttamiseen mahdollisten hintavirheiden vuoksi. Hinnat sisältävät arvonlisäveron ja ovat kappalehintoja, ellei toisin mainita. Emme valitettavasti ota vastaan puhelintilauksia.

MAKSAMINEN:

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin. Paytreilin kautta voit maksaa tilauksen joko oman verkkopankkisi kautta tai luottokortilla.

Pankit: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken, S-Pankki. Kortit: Visa, Visa Electron, Mastercard, American Express, Eurocard, Diners Club, JCB. Sisältää myös Paytrail-tilin ja Collector -laskun.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7

Innova 2

Lutakonaukio 7

40100 Jyväskylä

Puhelin: 0207 181830

www.paytrail.com

Klarnan Laskulla -palvelu: Klarnan Lasku -vaihtoehdolla saat paperilaskun toimituksen mukana 14 päivän maksuajalla. Sinun ei siis tarvitse maksaa tuotteita etukäteen vaan saat ne kotiisi ja maksat vasta sitten. Lasku aktivoidaan aina samana päivänä kun tilauksesi lähtee meiltä. Katso lisätietoja Laskulla -palvelusta täältä. Laskulla -palvelua käytettäessä asiakkaan luottotiedot tulee olla kunnossa sekä väestörekisterissä pitää olla voimassaoleva asuinosoite - palvelu tarkistaa tämän henkilötunnuksesi avulla. Ongelmatilanteissa ota yhteys Klarnaan. Laskulla -palvelun käytöstä veloitamme käsittelymaksun 2,90,- /tilaus. 

HUOM: Laskulla tilatun paketin noutamatta jättäminen EI ole hyväksyttävä tilauksen peruutus. Tilaajan on otettava yhteyttä PetNetstoreen jos ei aio noutaa lähetystä Postista.

Lahjakortti: Syötä saamasi lahjakorttikoodi "Aktivoi lahjakortti" –kenttään ja klikkaa ”Aktivoi”. Jos lahjakortin summan vähennyksen jälkeen jää maksettavaa, valise maksutapa ja maksa erotus.

TOIMITUS:

Toimitamme tuotteet Postin kautta. Pakkaamme tuotteet niiden koosta riippuen kirjepostiksi tai paketeiksi.

Postipaketti – paketti toimitetaan lähimpään Postin noutopisteeseen.
Postipaketti kotiin – paketti toimitetaan kotiovelle. Posti sopii toimitusajasta asiakkaan kanssa, tästä syystä puhelinnumero tilauksessa pakollinen.
Postin pakettiautomaatti – paketti toimitetaan haluamaasi pakettiautomaattiin. Posti lähettää tekstiviestin saapuneesta lähetyksestä, tästä syystä puhelinnumero tilauksessa pakollinen. (Paketin enimmäiskoko 60 * 36 * 60 cm.)

Toimituskulut:

SmartPost 3,90 €, ilmainen yli 39€ tilauksiin.

Postipaketti Economy16 3,90, ilmainen yli 69€ tilauksiin.

Postin kotiinkuljetus 8,90€, ilmainen yli 99€ tilauksiin.

Kirje 0,80 €, saatavilla ainoastaan lahjakorttitilauksiin.

HUOM! Isot koiranruoka- ja kissanhiekkatilaukselle toimitetaan kotiinkuljetuksena Kiitolinjalla, kuorma tulee pystyä vastaanottamaan arkipäivänä klo 8-16 välillä sopimuksen mukaan. Kiitolinja soittaa asiakkaalle ja sopii ajasta, joten puhelinnumero on pakollinen!

Toimitusaikamme on 2-5 arkipäivää. Pyrimme mahdollisimman nopeaan toimitukseen, ja mikäli tilaamiasi tuotteita on varastossa lähetämme paketin 2 arkipäivän kuluessa tilauksesta. Huomioithan että olemme töissä arkisin klo 7.00-15.00. Tästä linkistä voit seurata pakettisi kulkua: postin lähetysten seuranta.

Toimitusmyynti tuotteiden toimitusaika saattaa olla muutaman päivän varastotuotteita pidempi eli noin 4-7 päivää. 

Toimitamme tilaukset vain Suomeen – We only deliver to Finland. Yhden tilauksen tuotteet toimitetaan kaikki samaan toimitusosoitteeseen.

Merkitse tilaukseesi sähköpostisoitteesi tilausvahvistusta sekä käyttäjätilin luomista varten (HUOM: jos tuotteet toimitetaan kirjeessä, seurantatunnus ei päivity tilauksen statukseen). Jos tuotteen toimituksessa on ongelmia, ilmoitamme siitä asiakkaalle erikseen sähköpostilla tai puhelimitse.

Myyjällä on kuitenkin oikeus valita edullisin toimitustapa lähetyksille (lukuun ottamatta kotiinkuljetusta).

VAIHTO JA PALAUTUS:

Tuotteilla on lakisääteinen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. PetNetstorella on Postin kanssa asiakaspalautussopimus eli vaihtaminen / palauttaminen asiakaspalautuksena Postin kautta on asiakkaalle veloituksetonta. Emme lunasta muilla tavoin palautettuja tuotteita.

Vaihto- ja palautusasioissa täytä tilauksen yhteydessä toimitettu palautuslomake huolellisesti ja lähetä paketti meille asiakaspalautuksena. Mikäli tarvitset lisätietoja ota yhteyttä PetNetstoreen sähköpostitse tai puhelimitse. Mikäli olet tilannut tuotteet Klarna laskulla saat uuden laskun sähköpostilla kun palautuksesi on kirjattu. Vaihtojen ja palautusten käsittely sekä loppuunsaattaminen kestää tilanteesta riippuen 1-4 viikkoa (Kuluttajansuojalaki 6:10). Reklamaatioasioissa ota aina ennen palautusta yhteyttä asiakaspalveluumme.

Asiakas vastaa vastoin ohjeita tehdyn palautuksen aiheuttamista posti- ja käsittelykuluista. Ohjeiden vastaisesti palautettua tuotetta ei hyvitetä eikä tuotetta palauteta takaisin asiakkaalle. Lisätietoja kuluttajan oikeuksista verkkokaupassa saat kuluttajaviraston sivuilta.

Tuotteen on oltava ehdottomasti jälleenmyyntikuntoinen, käyttämätön ja siisti sekä myyntipakkauksen tulee olla ehjä. Jos palautettua tuotetta joudutaan siistimään tai korjaamaan, pidätämme tuotteen myyntihinnasta 50 % käsittelykuluja. Yksilöidyillä tuotteilla, kuten nimilaatoilla ei ole palautusoikeutta (lukuun ottamatta PetNetstoresta johtunutta virhettä kaiverrustekstissä). Palautusoikeus ei myöskään koske avattuja ruokatuotteita.

Pakkaaminen on lähettäjän vastuulla. Tuotteet tulee pakata huolellisesti, jotta tuotteet eivät vahingoitu kuljetuksessa. PetNetstore suosittelee käyttämään aina alkuperäistä pakkausta jossa tuotteet lähetettiin. Palautuksen tulee sisältää alkuperäispakkaukset sekä tuotteissa on oltava tuotelaput kiinnitettyinä. Lisäksi mukana on oltava kaikki pakkaukseen kuuluneet osat, dokumentit ja pakkausmateriaalit.

YHTEYSTIEDOT:

Prima Pet Premium Oy / PetNetstore
Kenkätie 7
33950 PIRKKALA

Puh: 040-675 0609 (arkisin 9-12)